Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky výběru optimálních ekonomicko - provozních charakteristik dopravního letounu pro krátké a střední tratě
Mlýnek, Michal ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o multikriteriálním výběru optimální varianty vhodného letounu na krátké a středně dlouhé tratě. Je zde učiněn náhled na strategie leteckých společností, které nepřímo vstupují do optimalizačního nástroje pro výběr. Dále práce popisuje kategorické rozdělení leteckých dopravců. V závěru je popsán detailněji samotný optimalizační nástroj a jeho postup při použití.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is The Competition Analysis of company Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Chovanec, Marek ; Cienciala,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie ve vybrané firmě – sportovním klubu HC Oceláři Třinec. Během řešení problému jsem definoval několik dílčích cílů. Prvním je zpracování analýzy společnosti z hlediska makroprostředí i mikroprostředí. Pro zjištění aktuálního stavu marketingového řízení firmy jsem použil analýzu marketingového mixu. Další část práce je zaměřena na analýzu dotazníku, jehož respondenty jsou fanoušci zmiňovaného hokejového klubu. Mým záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukázat na možné chyby v řízení firmy a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci řízení firmy.
Analysis and Design of Electronic Commerce
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is business plan, which focuses mainly on strategy, which could increase the competitiveness of Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Návrh metodiky výběru optimálních ekonomicko - provozních charakteristik dopravního letounu pro krátké a střední tratě
Mlýnek, Michal ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o multikriteriálním výběru optimální varianty vhodného letounu na krátké a středně dlouhé tratě. Je zde učiněn náhled na strategie leteckých společností, které nepřímo vstupují do optimalizačního nástroje pro výběr. Dále práce popisuje kategorické rozdělení leteckých dopravců. V závěru je popsán detailněji samotný optimalizační nástroj a jeho postup při použití.
Analysis and Design of Electronic Commerce
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is The Competition Analysis of company Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.